måndag, oktober 01, 2012

Tjusiga karlar igen

Minns ni när jag gjorde den där "30 inlägg på 30 dagar"-listan (som tog typ ett halvår, eftersom jag är superseg)? Där fanns det en punkt som handlade om tjusiga män. Idag kände jag att jag ville uppdatera den listan. Hoppas det är okej. 

1. Colin Morgan (det kanske ni redan förstod?)

2. Benedict Cumberbatch

3. David Tennant

 4. Eoin Macken

Jag har inte riktigt hittat nån femte än, men om ni vill kan ni ju kolla på det gamla inlägget. De herrarna är ju fortfarande tjusiga. 

Allvarligt talat, dock: jag måste verkligen börja dejta igen snart. Det börjar bli ohållbart att dagdrömma om "overkliga" människor på det här sättet.

2 kommentarer:

Ida sa...

"Igen"? Do tell! I övrigt är jag ledsen att behöva hålla med dig. Livet ÄR meningslöst. Det gäller bara att fylla det med saker som får en att glömma bort detta faktum.

Ida sa...

Joh! Det är det ju!